Openingstijden

Rebel Tuintechniek heeft geen winkel maar een afhaal magazijn. Na telefonische afspraak kunt u bij ons terecht voor het ophalen van bestellingen. Dat kan zelfs in de avond en op zaterdag. Op zondag zijn wij gesloten.
Telefonisch zijn wij bereikbaar van 08.00-18-00 uur.
Heeft u een spoed geval en zijn we niet bereikbaar, stuur dan een sms naar 06-22041139

Levering

Rebel Tuintechniek hanteert drie verschillende vormen van afleveren.

  1. TNT Post
  2. Bodedienst
  3. Rebel Tuintechniek Bezorgservice

Op deze pagina leggen wij je uit welke voorwaarden Rebel Tuintechniek hanteert voor de levering en welke bezorgservice er wordt gebruikt.

Levertijden
Bestellingen worden uiteraard zo snel als mogelijk afgeleverd. De levertijd van voorradige producten welke verstuurd kunnen worden met TNT Post of bodedienst is 1-2 werkdagen (na ontvangst van betaling). Wij kunnen helaas niet instaan voor storingen, fouten of overmacht van logistieke partijen. Mocht een bestelling niet op voorraad zijn dan ontvangt u hierover een email. Alle bestellingen die zijn gedaan voor 16.00 uur en zijn betaald met i-Deal of creditcard worden in de meeste gevallen de volgende dag door de postbode bezorgd.

Rebel Tuintechniek Bezorgservice
Bij sommige grote bestellingen is het handig dat er wat uitleg wordt gegeven over de montage. Wij kunnen dan zelfs een deel van de montage voor u verzorgen. Zodra u het verder zelf kunt stoppen wij. Hiervoor moet u wel vooraf een afspraak maken en wordt er arbeidsloon berekend.
Tijdens de aflevering van uw bestelling wordt van u verwacht thuis aanwezig te zijn om de bestelde artikelen in ontvangst te nemen en te controleren. Zodra u een leveringsdatum hebt afgesproken met onze bezorgservice, kunt u twee dagen voor de afleverdag contact met ons opnemen voor een indicatie van het levertijdstip.

Kunt u om bepaalde redenen toch niet thuis zijn op het afgesproken tijdstip, dan verzoeken we u vriendelijk zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Als u niet thuis bent en hierover geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice, zal onze bezorgdienst een bericht achterlaten en dient u een nieuwe afspraak te maken met onze klantenservice. In dit geval zal de tijd die verloren is gegaan bij u in rekening worden gebracht.

TNT Post Rembours
Artikelen die verstuurd kunnen worden met TNT Post, kunnen enkel binnen Nederland verstuurd worden onder rembours (contant betalen bij postbode) Alle zendingen die verstuurd worden onder rembours, worden ook verstuurd met het kenmerk "handtekening voor ontvangst". Wij adviseren je voor de vlotte afhandeling het trackingsysteem in de gaten te houden zodat je de bestelling sneller in ontvangst kunt nemen. De leveringskosten zijn niet hetzelfde als een "gewone" levering. De rembourskosten bedragen € 18,- per bestelling. Je ontvangt tevens wel een trackingnummer om je bestelling na 12 uur te kunnen volgen totdat deze wordt thuis geleverd. Helaas is het niet mogelijk om een bestelling onder rembours te versturen naar België, aangezien dit niet mogelijk is via TNT Post.

Ruilen – retourneren
Indien u een artikel wilt ruilen of de verkoop wilt ontbinden kan dit altijd binnen 14 dagen na aflevering van uw bestelling. De termijn van 14 dagen gaat in op de dag na de dag van aflevering. U kunt het artikel naar ons terugsturen of zelf terugbrengen. Indien u het artikel naar ons terugstuurt zijn de verzendkosten voor de retourzending voor uw eigen rekening.
Indien u de verkoop wilt ontbinden binnen de hierboven gestelde termijn, zal het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten van de heenzending van de bestelling door ons teruggestort worden binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending. 
Stuur de artikelen compleet (incl. alle accessoires behorende bij het artikel) altijd, en indien redelijkerwijs mogelijk in originele, onbeschadigde verpakking, met de kopiefactuur en een ingevuld retourformulier retour.

Beschadigde artikelen
Als het bestelde artikel is beschadigd, kunt u het beste eerst contact opnemen met onze klantenservice. Rebel Tuintechniek neemt in deze gevallen de verzendkosten voor eigen rekening. 
Stuur de artikelen compleet (incl. alle accessoires behorende bij het artikel) altijd, en indien redelijkerwijs mogelijk in originele verpakking, met de kopiefactuur en een volledig ingevuld serviceformulier retour. Vergeet niet uw handtekening te plaatsen.
Indien de schade door uw mening is ontstaan door de vervoerder, veelal direct te zien bij aflevering, omschrijf dat dan duidelijk en voeg eventuele verzendformulieren mee met het retourpakket.

Retouradres:
Rebel Tuintechniek.
T.a.v. Afdeling Retouren
Oranje Weeshuisstraat 13
1271 VP HUIZEN

Tips
Rebel Tuintechniek biedt de mogelijkheid om artikelen binnen 14 dagen na ontvangst van bestelling te kunnen ruilen of de verkoop te ontbinden. Helaas constateren wij dat er vaak artikelen in absoluut niet deugdelijke verpakking worden teruggestuurd. Wij vragen vriendelijk van u om u te houden aan de volgende protocollen.

• Niet schrijven op de verpakking
• Niet plakken op de verpakking
• Doos zo origineel mogelijk houden, bij voorkeur verpakt retour zenden (in omdoos o.i.d.)
• Duidelijk het retourformulier invullen

Alle retourzendingen worden door ons gecontroleerd en beoordeeld voor acceptatie. Indien een retourzending door ons niet wordt geaccepteerd zullen wij contact met u opnemen voor verder afwikkeling

Garantie

Rebel Tuintechniek geeft minimaal 1 jaar garantie op alle artikelen. Normaliter is dit de fabrieksgarantie die van de fabrikant uit standaard wordt aangeboden. In veel gevallen geven wij nog een extra garantie wat dan vermeld staat bij het product met een vignet van bijvoorbeeld 2 jaar of 5 jaar garantie. Bij de meeste producten kun je de fabrieksgarantie dan ook terugvinden bij de specificaties. Wij proberen alles zo duidelijk mogelijk bij de producten te omschrijven.
Iedere aanvullende (fabrieks)garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument.
Om de exacte garantie van een product te weten te komen, is het beste om contact op te nemen met onze service afdeling

Telefoon: (+31) (0) 8004442244
E-mail: rebeltuintechniek@grunwald.nu

Voorwaarden
*  Rebel Tuintechniek stelt zich tegenover afnemer aansprakelijk voor schade aan de zaken, optredende tijdens de in de offerte dan wel de productbijsluiter vermelde garantieperiode, tenzij de schade het gevolg is van het feit, dat afnemer de zaken gebruikt in strijd met de daarbij verstrekte gebruiksaanwijzing of anderszins bij het gebruik een fout maakt.

* Onoordeelkundige behandeling van of onvoldoende zorg voor de producten sluit elke reclame uit en doet garanties en andere waarborgen vervallen. Hieronder valt ook het droog laten draaien van pompen of verkeerd aansluiten van elektra.

* De garantie geldt slechts, indien afnemer aan al zijn verplichtingen jegens Rebel Tuintechniek (zowel financieel als anderszins) heeft voldaan, dan wel daarvoor genoegzaam zekerheid heeft gesteld.

* Garantiebepalingen zijn slechts van kracht als de aankoopfactuur overlegd kan worden

Klachtenafhandeling

Indien u een klacht heeft op één van onze producten, kunt u contact opnemen met onze serviceafdeling. Binnen maximaal 2 werkdagen na ontvangst van uw melding ontvangt   een reactie van één van onze medewerkers.

Rebel Tuintechniek beschikt zelf over een serviceapparaat, waardoor een schade in de regel redelijk snel, en in veel gevallen direct ter plekke kan worden verholpen. In geval dat we het product moeten opsturen naar de fabrikant voor reparatie of beoordeling, kunnen we in veel gevallen voor een leenproduct zorgen, zodat u toch vooruit kunt.

U kunt onze service afdeling bereiken via e-mail, telefonisch of per post:

Rebel Tuintechniek.
T.a.v. Serviceafdeling
Oranje Weeshuisstraat 13
1271 VP HUIZEN
Telefoon: (+31) (0) 8004442244
E-mail: rebeltuintechniek@grunwald.nu